God morgon!

God morgon! Ska springa pa stan idag med en kompis. Behover kolla pa vinterskor och lite tjockare trojor. Jag tog inte med mej nagra vinterklader alls fran Sverige nar jag akte i juni. Och det borjar bli lite for kallt med alla tunna sommarkoftor. Vet inte alls vad jag ska leta efter, det far helt enkelt bli love at first sight, haha.
Blir en snabb fika efter shoppingrundan och lite skitsnack saklart, det hor till. 
 
Ska passa pa att laga mina solglasogon nu nar jag antligen kom pa det. En skruv som har lossnat pa sidan, ingenting som gor att dom inte gar att anvanda, men dom ska ju anda vara hela. Borde egentligen kopa ett par nya, men det kanns inte riktigt prio ett just nu. Det ar mycket man vill ha... gr! 
 
Ska kika in pa Body Shop och se om jag hittar nagonting roligt. Dar gar man sallan ut tomhant, underbaaara dofter. Jag alskar allt som luktar gott. parfymer, hudkramer, bodymist.. Far aldrig for mycket av det.
Jag trottnar sa fort pa samma doft sa det ar viktigt for mej att kunna variera lite. Japp! Sa ar det. 
 
Nej nu ar det dags att ga upp till bageriet och kopa breakfast och sen pa med facet (sminket) och ivag!
Puss och kram pa er..
 
 
Hahah! Jag vet att designen och headern ar sjukt snygg just nu. Ge mej lite tid att klura ut hur allt fungerar sa ska det nog bli bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback