Friends are like stars, you can't always see them but you know they are always there.

Tank om man kunde knappa med fingrarna och poff sa skulle man vara nan annanstans, eller fa personer att komma till en. Det ar verkligen nanting jag skulle vilja kunna gora ibland. 
Saknar mina vanner, min familj.. fast jag trivs sa bra har. Men ibland blir langtan efter vissa personer stor.
 
Att kunna ringa vilken tid som helst pa dygnet och ha nan att prata med. Mysiga hemmakvallar, ett glas vin, god middag och prata, skratta om allt mellan himmel och jord.
Visst, jag har massa vanner har ocksa, men det ar absolut inte samma sak. Riktiga vanner ar svart att hitta efter en viss alder. Personer man kan saga allt till och veta att den vill ens basta.
Det saknar jag!
 
Nu ar jag iallafall hemma igen, kanns som att jag har flangt ute hela dagen. I morgon jobbar sa det blir bara att ta det lugnt pa dagen. Annars kommer jag vara helt slut pa kvallen och jag kan absolut inte sova pa dagen for da blir jag som en zombi sen. Huvudvark och trottare an vad jag var innan. hahah!
 
Ska leta fram nan bra film och krypa ner i sangen. Ah langtar till fredag, nya Greys avsnitt! Var det bara jag eller var forra veckans avsnitt valdigt trakigt?! Hoppas pa battre i overmorgon.
 
Kanske far for mej att kika in igen senare, annars onskar jag er en godnatt och sovgott!
 
 
 

Kommentarer
Kimmie säger:

Finaste! Önskar jag kunde ge dig ett trollspö, så att du kunde puffa fram lite här o var när du väl ville/behövde det.
Som tur är förändrar inte avståndet en vänskap, iallafall inte om det är en äkta vänskap och då känns allt precis som vanligt, om inre bättre när man väl ses igen!
Tills dess att någon uppfunnit ett trollspö så får man tacka internet..(när det inte krånglar) för många härliga skratt och samtal från djupet av hjärtat! All kärlek till dig! <3

Svar: Ja, det ar sant.. underbara vanner! vad skulle jag gora utan er <3Tackar verkligen internet for att vi kan "umgas" via det iallafall. Det ar battre an ingenting.

Men Kimmie, vi far borja skypa med en kaffekopp eller ett glas vin! ;) ahahah!

Massa massa karlek!
Konstantina

2013-10-30 | 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback