30 oktober 2013

Hej pa er! Idag var jag uppe med tuppen. Ni som inte vet sa betalar man fortfarande rakningarna i butiken har nere. Finns inget som dras direkt typ, hahah sad but true. Sa jag har varit och betalat el och vattenrakning.
Fy sjutton vilken ko det var dar elrakningen skulle betalas. I trappan utanfor och ut till ingangen, t om i trappan utanfor dorrarna. I en timme vantade jag dar. Riktigt bra start pa dagen!
Sen fikade jag med en kompis och nu ar jag hemma igen.. kul va?
 
Provade att ha lite glitter over nagellacket, jag brukar inte gilla for mycket saker pa naglarna egentligen. Men det var helt okej faktiskt. Fa se hur lange jag kan ha dom sahar innan jag trottnar som vanligt
 
 
I eftermiddag ska jag ivag med en kompis och titta pa en lagenhet. Hon letar lagenhet narmare stan, vi har varit pa fler visningar men inget har varit nanting att ha. Det finns sa sjukt ackliga, sma halor som jag inte ens skulle ga in i och priserna ska man inte tala om. Overpriser sa det skriker om det!
Sen beror det val pa att jag vaxt upp i sverige och ser saker och ting annorlunda. Vissa saker ar man skyldig som agare att fixa, efter ett visst antal par ar maste saker bytas. Men har ar det tydligen inte sa.
Nej, fy sager jag bara!
Vi far hoppas pa att dagens lagenhet ar battre an dom vi sett tidigare.
 
 
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback