25 Oktober 2013

Okej jag vet att min blogg har dott ut, ni far ursakta att texten kanske blir jobbig att lasa eftersom att viktiga bokstaver saknas pa mitt tangentbord. Med det forstar ni sakert att jag ar kvar i Grekland.
 

Jag ska verkligen forsoka ta tag i bloggen pa riktigt nu. Men jag har verkligen inte haft nanting roligt att skriva om. Mitt liv har varit lite trakigt pa sista tiden.. eller ja, ingenting jag valt att dela med mej av.
Sen ar det nog inte sa roligt att lasa om vad jag atit till frukost, lunch och middag. Haha!
 
Jag struntar i att ga tillbaka och beratta om hela min sommar. Kan kort bara saga att min alskade mamma var nere hos mej i en vecka i juli. Da var vi pa korfu tillsammans, Sen efter det borjade jag vara mer och mer i Ioannina hos min farmor. Nu bor jag har pa heltid igen.
Det var jattesvart med jobb for mej pa on, sa jag valde att komma tillbaka hit. Nu jobbar jag nagra fa dagar i veckan pa ett fik, som forhoppningsvis kommer bli fler inom en snar framtid.
 
Naja! Igar gjorde jag aaaaaaaaaaantligen min efterlangtade tatuering. Den symboliserar nagot valdigt privat for mej sa jag kommer darfor inte ga in mer pa det, MEN den ar sa underbart fin sa det spelar ingen roll om man vet eller inte, man forstar att jag ville gora den utan att veta dess betydelse.
 
 
 
Jag ar sa otroligt nojd med den. Jag vet att fotot ar valdigt konstigt taget, den sitter iallafall pa utsidan av handleden. Ska ta en battre bild pa den. Men hall med om att den ar underbar?
Nu ska jag sluta skryta om min tatuering.
 
En annan sak jag kan skryta om ar att vi haft sommarvader i flera dagar. Tidigt pa morgonen och sent pa kvallen ar det kallt, men pa dagarna gar man i t-shirt. Sa otroligt skont for mej och alla andra som helst slipper vintern helt om det gar.
Fy for vintern!
 
 
 
 
Godnatt fran mej nu, jag lovar att fr om idag ska jag uppdatera minst en gang om dagen. Kanske fler.. we'll see!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback