The most beautiful cosmetic you can have is passion.

Det blev ingen fika nu pa dagen, kanske blir det senare vi far se. Vadret ar daligt, kallt och blaser. Ser ut att borja regna vilken minut som helst ocksa. Sa ligga i sangen och se nan film lockade mer faktiskt.
Var uppe i stan och satte in pengar pa banken, sa mycket folk att jag holl pa bli tokig och alla star pa varandra. Hostar, nyser overallt. Laran om hygien har nog inte natt hit ner an... ackligt! Sant fick vi lara oss pa dagis liksom.
 
Gick forbi Hondos Center (Som Ahlens) och kopte ett silver shampoo, ny kamm till ogonbrynen och enogonbrynspenna . Tycker det blir battre om man borsta lite efter man fyllt i ogonbrynen, ser mer naturligt ut. Jag vill inte att som ska se ditmalade ut, jag har valdigt tunna ogonbryn, noppar dom typ aldrig. Jag klipper bara till formen i ogonbrynets borjan for att fa dom att se jamna ut. Men thats it. Sa jag far mala dit dom var eviga dag, jobbigt va... ahah.
OCH sa hittade jag varldens sotaste skor. Jag hade lovat mej sjalv att inga mer skor nu, iallafall inga sanna liknande, men jag kunde inte motsta fargen. Helt underbara.
 
 
 
Hahah herregud ursakta roran i mitt rum. Det ser faktiskt varre ut an vad det ar, men jag orkade verkligen inte stapla upp skorna pa en pedistal och fota, sa nu far sta ut och halla er till att baraaa titta pa skorna ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback