Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in rain.

Jag tror inte ni kan tanka er hur mycket det regnar idag, det har inte slutat i en anda minut. Det bara vraker ner. Askar och blixtrar! Jag var ute och fikade med nagra kompisar. Forst fick jag sta utanfor huset och vanta pa taxin i en kvar for han hittade inte gatan. Sen gick mitt paraplly sonder sa jag fick springa igenom hela shoppinggatan och in pa fiket. Sen kunde vi inte komma darifran for det regnade sa mycket att man knappt sag nanting.
Och gissa vad jag hade for skor pa mej? Ja, sjalvklart hade jag UGG's. Gissa om jag var blot?!
 
Sprang in och kopte en creps och fort in i en taxi. Det var bara att slanga av sej allt och hoppas i mjukisklader och varma strumpor. Finns det natt battre nar man ar dyngsur att satta pa sej varldens varmaste och mysigaste klader?
Och nu sitter jag i min sang och lyssnar hur det fortsatter vraka ner, helt okej och valdigt mysigt nar man ar inomhus.
 
Nu ska jag ringa och prata med min pappa som idag har opererat for njursten. Dom hade sagt att han skulle vara kvar over natten men tydligen ska han fatt aka hem.
Hahah! Jag retades med honom igar och sa att "hoppas du inte snarkar inne pa operationssalen pappa, da far nog lakarna jobba med oronproppar for att inte bli distraherade". Vilken snall dotter jag ar va? Maste saga att jag sjalv tyckte att jag var valdigt rolig. Tur att pappa skrattade ocksa ;)
 
Godnatt och sovgott..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback