Don't be a woman that needs a man, be a woman a man needs.

Det har varit en riktigt slapp dag, men solig. Bara det gor ju mycket. Det blev en snabbfika med tva vanner nu pa kvallen och nu ar jag hemma och tankte forsoka lagga mej tidigt. Ska ivag till thessaloniki i morgon over dagen. Sa jag maste ga upp tidigt. Det ar kanske dags att vanda tillbaka dygnet iallfall, sa det ar en bra anledning att borja ikvall.
 
En tjej pa jobbet sa att hon madde daligt idag och att jag kanske maste jobba i morgon kvall. Jag hoppas verkligen att jag slipper om jag ska vara ute och resa halva dagen. Lordagar ar riktigt tuffa. Vi har namnligen ett band som spelar musik sa det ar kaos anda till morgon kvisten. Och sen jobbar jag sondag morgon ocksa.... lat mej slippa!
 
Tankte faktiskt ata nanting litet nu och sen tvatta bort sminket och faktiskt se Greys avsnittet som jag inte sett an!
Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback