Addiction.

Nar jag skulle gora min forsta tatuering sa alla att vanta ska du se att efter den har kommer du vilja gora fler. Aldrig i livet sa jag, jag vill inte ha massa tatueringar. Den har racker gott och val.
Mmmm, sen gick det nagra manader och jag var redan inne pa att gora nasta. Sagt och gjort. For en manad sen gjorde jag min tredje. Ja, den var en cover up pa min andra, for den blev tyvarr fel. Sa den ska jag gora om.
Fragan ar bara vart jag ska ha den.....
 
Nu ar jag inne pa ett gora ett litet smalt kors pa fingret. Jattesnyggt! Snabbt gar det ocksa, hahah. Det ar viktigt!
Men det ar sjukt hur man glommer smartan nastan direkt. Det ar sakert som nar man foder barn. Det onda ar ett minne blott och inte ens det. I och med att man skaffar fler barn.....
 
Men det blir inte nu, nasta manad kanske. Jag ar valdigt impulsiv, om jag kommer pa natt vill jag helst gora det dar och nu. Men med sanna har saker, som en tatuering t ex som man ska ha hela livet (troligtvis) sa maste man tanka till. Jag ar 90% saker.... hahah!
 
 
fint va?!
 
 
      Mina tatueringar;
 
forsta... "Never a failure, always a lesson". Vi lar av vara misstag, gjort mej till den jag ar idag.
 
den har fick jag gora en cove up, skulle sta X-XXVIII. Min basta van biimbiim.blogg.se fodelsedatum!
 
och min cover up, som jag ar supernojd med! Betydelsen till den har tatuering bahaller jag for mej sjalv. Men den ar sa fin att man behover inte veta vad den betyder ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johanna säger:

Vad tråkigt att du måste göra en cover up :/ Kan du inte ta bild på dom du har och om det är någon mening bakom varje? :)

Svar: Jo sjalvklart! La upp dom i samma inlagg under :)
Konstantina

2013-11-11 | 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback