9 november 2013

Idag kor jag pa en kvallsuppdatering som ni ser. Nej jag har inte sovit hela dagen, jag har varit ute sen jag vaknade vilket iof var vid 12 tiden. 
Gick upp at frukost och sen gjorde jag mej i ordning och traffade tva vanner over en fika. An laaang fika. Vi hade mycket att ta igen. Vid 16:30 bestamde vi oss iallafall att borja rora pa oss. Jag gick forbi mataffaren och kopte lite "nodvandigt" eftersom det ar stangt i morgon.
Folk har ar som galna pa lordagar, handlar som aldrig forr, dom laddar infor krig typ. Hahah!
 
Som vanligt kom jag hem med tre pasar. Lite nodvandigt och lite onodigt. 50/50 idag! Men jag vet inte hur det ar for er, oftast nar jag inte har vissa saker hemma DA blir jag sugen pa det. Sa jag laddade med lite surt, salt och sott infor helgen. 
Kopte min alskade duschkram, den grona Palmolive. Den ar underbar! 
 
Ah idag var det en av mina favoritfilmer pa tv och missade den. Ni kommer sakert tycka att jag ar skittontig men jag bara alskar "The sisterhood of the traveling pants". 
Vi har Harry Potter fredagar nu, och igar var det nast sista filmen. Jag tycker dom ar jattebra.
 
Nagra av manga favoriter,
 
klockan 17:30 ar det redan pavag att bli morkt... sa jag att jag hatar vinterhalvaret?
 
i min mysiga pyjamas i "morse" innan jag rivit ut halva garderoben!
 
 
 
 

Kommentarer
Johanna säger:

Är du blondare nu eller är det en gammal bild? Det är jätte fint iaf :)

Svar: Tack sa mycket! Nej den ar fran idag, men jag la upp den via Instagram sa jag la ett ljusare filter, darfor ser det ut sa!
Konstantina

2013-11-09 | 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback