8 november 2013

Hej pa er! Dalig uppdatering igen, men jag har verkligen inte haft nanting att skriva om. Igar efter jobbet var jag sa trott att jag slangde upp tva citat jag fastnade for.
Vi hade mycket att gora igar. Kom till jobbet kl 18:00 och innan jag visste ordet av sa var kl 23:20. Kom darifran innan 1 sa det var skont. Trotts att jag inte jobbar fulla attatimmars pass sa blir man helt utmattad.
 
Gick som vanligt och kopte nattmat och tog en taxi hem. Det ar inte speciellt langt att ga, tar mellan 10 - 15 minuter, men den tiden vill jag helst undvika att ga ute ensam.
 
I morse stallde jag klockan for att jag skulle hinna ga upp till stan och kopa en mascara. Det blev orhangen, tva st basic t-shirts (en vit och en ljusgra), silikondroppar till haret, nagellack och ett par svarta "mjuks stovlar" i svart.
Jag maste verkligen hitta ett par mer omtaliga skor som tal regn battre, jag kanske borde kopa ett par gummistovlar. Att jag inte tank pa det tidigare. Visst dom ar inte sa varma, men man kan ju alltid kopa mysiga strumpor och ha i.
Det ska jag absolut titta efter.
 
Jag kanner mej helt slut idag. Somnade som vanligt vid 4 tiden och gick upp innan 10 sa det kanske inte ar sa konstigt. Gjorde en manikyr, pedikyr pa mej sjalv och nu ska jag noppa ogonbrynen, gud sa intressant att veta va?!
 
Var forbi killarna som tatuerade mej, jag tycker man kan ana min forra under pa vissa stallen sa jag ville kolla om det gar att ha lite mer vitt pa. Och det gar sjalvklart men han tyckte absolut inte att det behovdes, att det ar bara jag som ser. Sa vi far se om jag far panik och slanger pa lite mer vitt... 
Nu har den iaf lakt klart!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback