7 november 2013

Sommarvader! Yes ni horde ratt. Inget mer regn nu pa nagra dagar hoppas jag. AAAH det ar sa underbart att vakna till sol och varme. En dag regnade det och jag fick panik. 
Var pa banken i morse och sen handlade jag lite saker hem i mataffaren. Att jag alltid lyckas komma hem med tre eller fyra pasar nar jag bara skulle kopa mjolk och brod.. men det ar sa. Och speciellt om man gar forbi skonhetsavdelningen. Hudkramer, ansiktskramer, smink, nagellack, duschkramer ja, ni ser det ar klart det ar svart att avsta!
 
Nu har jag precis atit lunch, blev hemgjorda hamburgare idag. Men nu ar jag sa matt att jag knappt kan rora mej, hade faktiskt vela sova i nagra timmar. Men snart maste jag borja gora mej klar for jobb. Far ta en kaffe med fyrdubbla doser sa springer jag nog non stop hela kvallen, hahah.
 
I morgon ska jag unna mej en tid hos frisoren. En riktigt givande harinpackning i anga, massage och ett fint rakt har.
Jag maste erkanna att for ungefar ett ar sen var jag hos frisoren tva ganger i veckan, jag tvattade bara haret hemma i nodfall! Alskar att fa haret ompysslat. 
Men nu har jag dragit ner pa det lite, hahah, till varannan vecka kanske. Sa sen en tid tillbaka anvander jag moroccanoil  serien. Shampoo, balsam, inpackning och sjalvklart oljan. Jag ar supernojd!
 
 
 
In the making of becoming a star, hahah.
 

Nej nu maste jag faktiskt borja gora mej i ordning, annars blir det stressigt som vanligt :)
Forresten funderar jag pa att ljusna upp mitt har som jag hade det har forra sommaren...?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback