4 november 2013

God morgon! Ja tro det eller ej sa vaknade jag for en liten stund sen. Jag har alltsa sovit i nastan 14 timmar.
Snacka om att ta igen somn. Kunde verkligen inte sla upp ogonen. Nu kanner jag mej alldeles seg i kroppen, pga all somn.
Gick in pa aftonbladet.se och laste som jag brukar gora pa morgonen (penssionarvarning!) och sag en artikel som fick mej att ma illa.
 
Herregud! Jag trodde det var ett skamt forst, men det ar det tydligen inte. Och det sjukaste ar att det sprider sej till resten av varlden. Snart kommer man val kunna lamna barn lite var som helst utan att sta for det. Istallet kunde dom val ordna en gratis abortklinik for missbrukare och vad det an ar.
Jag ar inte for abort, missforsta mej inte. Men jag ar heller inte helt emot. 
Tanker inte ga in mer pa det amnet eftersom det ar valdigt kansligt och alla mannsikor tycker olika.
Men det har tycker jag ar helt sjukt!
 
Nej nu ska jag ta en dusch och mysa till nan bra film.. 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback