3 november 2013

Sen och dalig uppdatering, jag vet! Jag var ute en stund igar sen nar jag kom hem madde jag daligt. Ont i magen och illamaende. Vaknade i natt och hade sa ont att jag inte visste vart jag skulle ta vagen. Och sa skulle jag upp och jobba i morse ocksa. Inte mycket somn blev det.
Pa jobber var det full rulle, mycket att gora idag ocksa. Det ar inte jattemycket egentligen, men med tanke pa att jag jobbar ensam pa utasidan av baren sa blir det mycket. 
Mycket mer man ska hinna gora forutom att servera, det ar den enkla delen av jobbet. Sen ska man plocka undan, ta ner disken, diska, plocka ur maskinen, fylla pa med glas, skedar, tallrikar, koppar... ja, you name it.
 
 
Sahar ser det iallafall ut pa fiket, kvallstid. Bilden ar lanad fran deras facebooksida. Har inte tagit nagra egna bilder, ska gora det. Men jag glommer alltid bort det.
Stora bloggare har det i sej, att vad man an gor sa fram med kameran. Hahah, jag ar ju liksom inte det och da blir det latt att man kommer pa i efterhand att visst ja, det kanske skulle varit roligt att ha med i bloggen.
Men jag kommer nog bli duktigare med tiden, ni far ha lite talamod...
 
Tittade pa film igar, Monsters University. Den var val sadar, jag brukar tycka att animerade filmer ar jatteroliga och vilja se den igen, igen och igen. Det ar verkligen mina favoriter. Speciellt Trassel, Hitta Nemo. Vet inte hur manga ganger jag har sett dom, helt underbara. Men njae, den har var val okej.
 
 
Nu ska jag faktiskt vila en stund och sen vet jag inte vad jag ska gora, men antagligen bara ta det lugnt. Borde vara filmer pa tv ikvall ocksa. Skont med slappa mysiga sondagar...
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback