2 november 2013

Nej jag gick inte upp nu ;) det blev inte sa sent igar. Alla var ganska trotta, det ar oftast sa pa fredag eftersom att dom flesta jobbat. Var uppe i stan eftersom att jag inte var det igar. Hittade inga skor, men som vanligt blev det lite annat ;) Varldens mysigaste pyjamas, puder och lite smasaker...
Sen at jag frukost i stan, alskar att gora det pa lordagsmornar. Kanns lite extra lyxigt och avslappnat pa nagot satt.
 
Behover kopa en ny mus till datorn ocksa. Kollade i nagra affarer men dom var himla mini och med sladd. Jag vill ha en tradlos. Battre att ga till storre butiker dar dom har storre sortiment.
 
 
 
 
 
En bild pa min pyjamas, pa en gata vi gick pa idag i stan och stallet vi var pa igar. Det var valdigt lugnt, annars brukar det vara helt proppat. Inte ens en nal far plats att ramla pa golvet. Men sen var vi dar ganska tidigt. Vi gick innan 02, folk brukar komma vid den tiden. Sa det var sakert fullt senare!
 
Nu ska jag gora nanting att ata! 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback