15 november 2013

God morgon! Jag kanner mej faktiskt ganska trott, somnade vid 5! Herregud jag har verkligen vant pa dygnet. Vaknade ganska tidigt anda for det lat som att min farmor holl pa att riva hela koket. Annars brukar jag vakna av farmors och hennes vanner roster, dom later sakert flera kvarter bort. Dom pratar i mun pa varandra, bast ar nar alla forsoker saga sitt samtidigt, ingen lyssnar pa vad den andra har att saga.
 
Blev ingen bra uppdatering igar, var ute pa morgonen och sen jobbade jag. Kanner mej inte riktigt pa topp, sa jag ska nog bara ta det lugnt idag. Satta pa en kopp te och se nya avsnittet av Greys, som jag har langtat hela veckan.
 
Till nagot helt annat. Jag har tankt pa en sak, jag ar ju valdigt liten i kroppen. Smal. Det har alltid stort mej att jag inte kunnat ga upp i vikt. Trodde det skulle forandras med aren, men tydligen inte. Inte an iallafall. Men sen ar det en annan konstig grej som hander. Sa fort jag lyckas ga upp kanske 3 kg, da hander det alltid nagot sa jag gar ner i vikt igen. Jag blir sjuk eller sa mar jag daligt over nagot och aptiten faller till botten. Varje gang! 
Jag forsoker verkligen trycka i mej iallafall, men jag ar sa att blir jag ledsen och mar daligt over nanting sa tar det verkligen emot att ata. 
 
For mycket tankar sahar pa morgonen... :/ 
Nej, jag ska faktiskt forsoka sova en stund till om det gar, have a nice day!
 

Kommentarer
Johanna säger:

Men väger du så lite så att det är ett problem med vikten eller är du bara smal? Det måste vara jobbigt ändå att inte kunna gå upp i vikt :/ Det finns ju som typ youghurt/dryck med mer kalorier i just för om man inte får i sig tillräckligt om dagarna. Hur lång är du och vad väger du?

Svar: Nej nej, det ar inget problem med halsan eller natt sant. Utan bara jag som onskade lite mer :) Jag ar ca 162 cm och vager ungefar 46 kg. Borde vaga runt 50 - 52 men jag skulle vilja ga upp 3 - 4 kg det racker!
Har forsokt det mesta men ingenting stannar liksom! Hahah
Konstantina

2013-11-15 | 16:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback