13 noveber 2013

God morgon! Om det bara vore lite battre vader skulle det varit en annu battre morgon. Jag ar sa trott pa det graa, trista kalla vadret. Man borde kunna blasa bort molnen, med alla uppfinningar som finns? Kan inte nan komma pa natt sant? :P hahaha!
Jag vill ha sol! Jag tror ni vet det nu efter mitt eviga tjatande.
 
Jag har fatt for mej att jag vill ha ett vinrott lappstift, och nej jag kommer troligtvis aldrig anvanda det. Men nu har jag fatt for mej det sa jag ska pa jakt efter ett. Det ar ju sa snyggt, men fragan ar hur det kommer se ut pa mej. Troligtvis kommer det inte se bra ut, hoppas bara jag inser det sjalv i fall och inte visar mej bland folk.
Sen ska jag faktiskt..hall i er...fika med en kompis! Ovanligt? 
Men man gor faktiskt inte sa mycket annat om dagarna, om man inte jobbar saklart. Men idag ar jag ju ledig sa varfor inte? Det ar sa mysigt att bara sitta och prata i lugn och ro, i timmar.. det blir oftast laaange. Vet inte vad  vi har att prata om dag efter dag, men mycket... vara munnar gar ju i ett!
 
Maste lamna in ett par stovlar och byta klack och sula, dags att anvanda dom igen. Men fragan ar vart jag har lagt dom :/ typiskt mej att vimsa bort saker och ting. 
I borjan pa nasta vecka kommer en kompis till mej som bott i sverige i nagra manader tillbaka hit. Och jag har packat pa stackarn klader. Ringde mamma i panik och bad henne saga exakt vad jag har for vinterklader "hur ser den ut" "ar det natt jag brukar anvanda", stackars lilla mamma. Tillslut blev det inte sa mycket, ett par jeans, ett par skor och tre stickade trojor. 
 
Oj vad jag har babblat! Dags for dusch och smink!
 
"Have a nice day! The great thing in this world is not so much were we stand, as in what direction we are moving"
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback