11 november 2013

Ovader! Hela natten har det osregnat, askat och blixtrat. Och regnar gor det fortfarande. Verkar som att det ska vara daligt vader i nagra dagar framover. 
Somnade valdigt sent igar, egentligen somnade jag idag. Vid 4 - 4.30 och gick upp lite innan 12. Gick och handlade brod och nu har jag dammat av rummet.
 
Mitt rum ligger pa framsidan och det aker valdigt mycket bilar utanfor, eftersom jag har oppet fonster nastan hela dagarna sa blir det valdigt dammigt! Men det gar fort, passade pa att slanga in lite klader i tvattmaskinen. Kopte nytt skoljmedel i forrigar, jag trottnar latt pa dofter. Eller inte trottnar men ni vet nar man vanjer sej vid doften sa kanner man inte sjalv om det luktar gott eller inte. Sa jag brukar variera lite. Men mina favoriter ar iallafall Lenor serien.
Sist kopte jag den guldiga och nu testar jag den ljusblaa. 
 
Sitter i min sang och dricker te och lyssnar pa Bruno Mars. Gud vilken kille! Vilken rost! Han ar inte snygg, men sa otroligt charmig. Sen ska jag troligtvis traffa en van och kolla pa en lagenhet igen.Nej, hon har fortfarande inte hittat nan. Forra gangen var lagenheten helt okej, men det fanns ingen hiss och att ha tva barn under 4 ar och en i vagn ar inte det roligaste. Da ar det inte sa smidigt att bo pa 3e vaningen.
Sa nu ska vi titta pa en som ligger pa forsta vaningen tydligen. Det roliga har ar att dom ljuger sa mycket i sina annonser, dom beskriver det som varsta dromlagenheten och sa kommer man dit och antingen ar det en pytteliten lagenhet utan sovrum, massa trasigt, inte renoverat sen det byggdes eller sa ligger som typ pa kallarplan och det kallar dom bottenvaning. Ja, hahah helt otroligt!
 
Ah sjalvklart har jag glomt satta pa varmvatten sa jag kan duscha, suck!!!!
Kikar in lite senare! 
 
den har bilden sa ett Sjalvportratt. Punkt nr 1 i min lista..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback