10 november 2013

Hej pa er! puh, jag ar helt slut. Annu en hektisk dag pa jobbet. Det var inte jattejatte mycket folk men alla var bara allmant irriterande idag. Vissa bytte bord hur som helst, flyttade till oplockade. Blandade ihop sina vattenglas, dit med nya (hander minst 10 ganger om dagen), en vattendroppe pa fatoljen dar en gubbe absolut inte kunde sitta sa han stod och vantade pa att jag skulle bara dit en annan fran andra sidan rummet. Fick knappt plats att komma forbi sjalv sa trangt som det var, hur latt var det att fa dit en fatolj som vager mer an mej... pust!
Som vanligt kom jag inte darfran forran vid 15:00, kul att man anda far betalt for 4 timmars pass..
 
Hur som helst, nu ska jag inte klaga mer for dagen. Eller jo lite, det ar molnigt och ska regna ikvall. Nej nej nej! :(
MEN till nagot roligare, i veckan ar det dags for nya slingor i haret, jag behover en forandring. Eftersom jag gjorde slingor senast i juni sa ar min utvaxt ganska stor plus att jag behover fa det till en ljusare nyans nu! Ville inte bleka for mycket innan sommaren, det sliter nog pa haret med massa sol och saltvatten.
 
 
hoppas pa nagot liknande!
 
Vad ar det for vader i Stockholm, eller ja i Sverige? Har inte pratat med mina foraldrar pa tva dagar sa jag har inga uppdateringar hemmifran :)
Juste, jag ska titta pa lite biljetter tankte jag. Nan gang efter nyar ar det tankt att jag ska komma hem och halsa pa i nagra veckor. Hoppas pa minst 2 - 3 veckor. 
Det ska bli sa roligt, saknar mina vanner och min familj sa det gor ont!
 
Ska vila en stund nu och sen far jag se vad jag ska gora. Inget bestamt iallafall! Skont for jag vet allvarligt talat inte om jag orkar ga utanfor dorren idag, latmask...
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback