1 november 2013

November? Och vi har 20 grader och sol. Var ute och skulle handla tidigare, tog moppen och det var inte alls kallt. Jag hade klatt pa mej om om jag var i mitten av den svenska vintern ocksa, hahah!
Det kanns verkligen inte som att det snart ar dags for att julpynta, okej kanske inte riktigt an men nastan iallafall.
 
Jobbade mellan 18:00 - 01:00 igar, jisses vad det var mycket att gora. Forsta gangen jag kande att jag faktiskt inte hann med i lugnt tempo. Kalla mej konstig, men jag alskar att ha mycket att gora, tror man jobbar battre da och for att inte tala om att tiden gar mycket snabbare. Men man maste verkligen ha ordentliga skor pa sej, vilket jag inte hade. Converse ar absolut ingen hojdare i sanna lagen. Alskar mina converse men dom far forbi skor man har for en fika.
Hahahah jusste, fick en ros av en hemlig beundrare ocksa... han var val omkring 70 ar gammal. Stackarn, jattegulligt!
 
Sa hur ser dagen ut idag? Jo jag maste upp till stan och springa lite i affarer igen. Maste kopa strumpbyxor, mascara och ett j*vla puder. Hatar att kopa "bas smink", kanns som bortkastade pengar. Men hur som helst, det ar sant man behover to the second face ;)
 
Som vanligt haller jag pa tvattar, idag ar det sangkladernas tur. Brukar kora som en gang i veckan ungefar. Har mina favoriter sa det ar bra nar det hinner torka inom nagra timmar sa man kan badda sangen med dom igen.
 
 
 
 
Kram!
 

Kommentarer
Johanna säger:

Använder du någon locktång och i såna fall vilken? :) Du har skit fint hår!

Svar: Tack sa jattemycket! Ja, jag anvander en fran babyliss http://eleven.se/files/b/babyliss-easy-curl-200c_250x250.jpg ar jattenojd med den :)
Konstantina

2013-11-01 | 12:12:29
Johanna säger:

Använder du någon locktång och i såna fall vilken? :) Du har skit fint hår!

Svar: Heej! Tack sa jattemycket. Ja jag anvander en fran babyliss. Kram
http://eleven.se/files/b/babyliss-easy-curl-200c_250x250.jpg
Konstantina

2013-11-03 | 17:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback