Ny design.

Har suttit och försökt få till något nytt till min lilla blogg. Blev så trött på det rosa, det var ju en färdig mall från blogg.se. Men jag är ju så himla dålig på sånt här, hittade massa fina bilder jag kunde tänka mej ha till headerbild. MEN bilderna var så stora att bara himlen kom med eller så var dom alldeles för små. Och jag vet ju självklart inte hur man förminskar och förstorar bilderna.
Men nu känns den okej iallafall. Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på den här också, men det tar jag då.
 
Känner mej inte helt hundra dom senaste dagarna, konstig i kroppen. Min lillebror är jätteförkyld så kanske har vi också fått nån skit. Har så svårt att äta om jag mår dåligt, så det blir nästan att tvinga i sej. Viktigt att dricka mycket iallafall. 
Sitter i soffan med min mysfilt och väntar på att extream home makeover ska börja. Älskar det, jag blir lika rörd varje  gång! Helt otroligt fina hus också.. 
 
Måste fixa med doppresenten också och få den klar. Bara två dagar kvar.. typiskt att jag alltid ska vara ute i sista sekund.
 
 
 
min knäppis!

Kommentarer
Anonym säger:

Söta Dina :)

2013-01-11 | 18:22:00
. säger:

Vad heter du på instagram?

Svar: Jag heter @Konstantiiina på instagram :)
Konstantina

2013-01-17 | 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback