Litet tips!


Tänkte slänga in ett litet tips eller någonting i den stilen. Shampoo från Maroccan Oil gör håret riktigt mjukt och lent. Luktar jättegott också. Det är väldigt drygt så man behöver inte alls mycket. Det luddrar inte mycket, och det kan göra att det känns som att håret inte blir riktigt rent, men jag brukar alltid tvätta håret två gånger med shampoo. Det blir super fräscht iallafall.
Och sen den här Aloe Vera gelen, den kan man använda till allt. Typ som "Windex" i Mitt stor feta grekiska bröllop, hahaha. Nej men, det går faktiskt t om att ha i munnen, om man t ex har en blåsa på tungan. Om man har bränt sig, fått nått utslag, ja allt. Jag brukar smörja mej i ansiktet varje kväll när jag tvättat mig. Det är antibakteriellt så det håller huden ren. Jag har väldigt känslig hy och kan lätt få finnar, men den har gelen gör att huden och porerna mår bra! Rekomenderar starkt att prova.
 
 
Shampoo
 
Aloe Vera Forever gel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback