5 Januari

Det har blivit lite dåligt med skrivande dom här dagarna, men jag har helt enkelt inte haft nånting att skriva om. Trist nog så har jag inte det idag heller, så varning för mycket bildinlägg idag med. Men vad säger man, en bild säger mer än tusen ord. Eller hur?
I morgon fyller min pappa 50 år, så idag ska vi fira honom med lite familj och vänner. Det lär bli full rulle!
Förhoppningsvis blir det inte så jättesent för jag känner att jag sov så dåligt i natt igen, fattar inte vad det är. Kan inte somna och när jag väl gjort det så kan jag vakna 5 gånger och bara ligga och vrida på mej. Titta på klockan några gånger också..  
 
Det känns så orättvist att behöva vakna upp till det här vädret. Ska det vara grått och trist kan det väl åtminstonne vara snö? Vad har vi vi? Två dagars sol i månaden? Och det fram till klockan 15 för sen blir det mörkt. Yeeey!
Det blir mycket tjat om vädret men det är verkligen nånting som stör mig något otroligt!
 
Jaahaa! Vad gör man med håret i kväll då? Det står åt alla håll, har en utväxt som börjar se förjäklig ut och luggen är i en konstig längd då den bara stör. Bäst är att ha den bakom öronen, men det känns så tråkigt. Åh! Varför kan jag inte bara vara duktig på att fixa håret? Haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback