3 Januari

 
 
Det blev en ordentlig sovmorgon idag. Skönt! Har sovit ganska oroligt ett tag känns det som. Vaknar sjuttielva gånger och faktiskt varit pigg. Men somnat om igen och det brukar resultera i att man går upp ja, sån här tid. Drömt massa konstigt har jag också, men jag kommer inte ihåg exakt vad men känslan sitter kvar. Drömmar är ju tankar man bearbetar i sömnen, och just nu är mina tankar måååååånga.
 
Jag har fått tid för gastroskopin nu, den 8 Januari smäller det. Jag ringde och pratade med dom på avdelningen och frågade om man kan få bli sövd. Det går, men då måste jag tillbaka till läkaren på vårdcentralen och få honom att skicka en ny remiss. Jag kände att det kommer ta alldeles för lång tid att göra så, jag vill ju bara få det gjort. Så jag får nöja mej med "bedövningen" i halsen och en MASSA lugnande. Usch och fy för det här.
 
Hahaha jag är så rolig, jag spelar ett spel på facebook, vet inte om ni vet vad det är men det heter Mall World. Där har man en egen klädaffär, ju mer man går upp i level desto fler rum kan man ha. Nu har jag två stycken, jag tar det verkligen på allvar. Dekorerar, renoverar, köper in riktigt fina kläder, fyller på ordentligt i lager. Man kan även gå till frisören, byta frisyr och färg och så kan man gå och handla kläder till sig själv. Åh! Hahahaha.
Så nu sitter jag här och beställer in nya varor :) Sorgligt? Ja, lite faktiskt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback