28 Januari

Skulle egentligen varit och jobbat idag. Typiskt att man ska bli sjuk..vet inte riktigt vad det är. Men nånting är det som spökar i min kropp. Tråkigt när jag verkligen såg fram emot att vara på Roberts idag. Ligger inbäddad i soffan och tittar på tv och hoppas på att vara piggare i morgon.
 
Det är så roligt att se på program som har med fina lägenheter och hus att göra. Såg två avsnitt av "Ett hus vid solen" på kanal8 och nu tittar jag på Extream home makeover. Otroligt rörande och familjerna är så himla glada och tacksama. Helt klart värda allt! :)
Jag är så känslig så jag sitter alltid och gråter på slutet hahaha.
 
Har laddat ner en film jag tänkte mysa till när mamma går och jobbar, kikar in lite senare.
 
 
bild från i sommras;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback