25 Januari

Oj, lyckades visst inte trycka på publicera knappen igår så inlägget kom upp idag. Jag ser alltså inte ut sådär just nu, det är alldeles för tidigt för det. Haha! Nej men skämt åsido, sitter jag faktiskt i sooooffan och myser i pyjamas. Och självklart tittar jag på Desperate Housewives. Gamla avsnitt but I love it anyway.
 
Måste forstätta plugga idag men det bli senare i kväll, såhär mycket har jag inte skrivit på flera flera år så jag skulle kunna säga att jag fått skrivkramp. Många A4 blev det och fler lär det bli. 
 
Jahapp, hur många minus är det idag då? .... (kollar mobilen) ..åh vad härligt -16 igen. Herregud, när ska det ge med sej? Man får ju gå som en eskimå ute för att kunna andas hahaha.
 
Nu ska jag försöka göra mej i ordning lite och komma iväg!
 
 
Här är mitt hjärta, jag ser igenom vintern lite grann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback