23 Januari

God morgon! Jag har varit vaken sen klockan 8:30 och sitter nu och tittar på gamla greys anatomy-avsnitt på tv. Helt klart den bästa sjukhus serien i mina ögon genom tiderna. Lagom mycket sjukhus och lagom mycket intriger och "privat". 
 
Helt otroligt vad kallt det är idag igen. Jag sitter i pyjamas, tjocka strumpor, fleesetröja OCH filt i soffan för att inte frysa. Men tydligen är det något fel på ventilationen i lägenheterna och just för att vi bor högst upp så blir det ännu kallare, speciellt om det ligger snö på taket. Då blir det sådär fuktigt/kallt och äckligt. Men det ska komma någon att fixa det i dagarna för snart måste vi sitta med vantar och mössa på kvällarna, haha.
 
Idag har jag inga planer på att gå ut så det blir perfekt att läsa igenom alla pappaer vi fick på utbilningen igår, gå igenom menyer och sånt. Det är så mycket att jag kommer behöva flera dagar på mej, sen kanske man måste gå tillbaka till vissa sidor så att det verkligen sitter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback