22 Januari

Jag är alldeles slut i huvudet. Idag har vi varit på utbildning hela dagen. Halva dagen var det teori och efter lunch blev det praktik. Riktigt roligt och väldigt lärorikt. Även fast jag jobbat med det här i 4 år så är det faktiskt väldigt mycket man inte kan och framför allt inte vet.
Vilken process det är att få fram kaffe, jag säger såhär, nu förstår jag varför kaffe är så dyrt.. 
 
Nu är jag ledig i fyra dagar och nästa vecka kommer det ett gäng från italien och ska utbilda oss mer på plats. Idag var vi på Lavazza traing center inne i stan. Men i veckan ska vi äntligen få vara på vår enhet och jobba.
Finns inte så mycket att skriva om vår enhet än eftersom vi själva inte sett den ännu, men den 4 februari är det tänkt att vi ska öppna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback