19 Januari

Heeej! :) Inget skrivande, jag veeet. Men jag har lovat mej själv att inte glömma bort bloggen igen. Även fast jag inte har mycket att skriva så ska det iallafall kolla upp lite bilder.
Igår jobbade jag mitt första pass på Arlanda. Vår enhet har inte öppnat än så vi har blivit placerade på andra ställen fram till den 4 februari. Nästa vecka börjar troligtvis våra utbildningar också. Så jag vet inte hur mycket jobb det blir. Igår var jag där mellan 11.00 - 19.00 och på måndag börjar kl 8.00 men då blir det lite mindre timmar vad jag förstod.
 
Jag fick göra en heeel del. Eftersom jag redan kan det mesta vad det gäller service, göra kaffe och sånt så blev det lite mer fokus på resturangdelen. Men det var inga konstigheter, det var lunchbuffe mellan 11 och 14. Sen fram till 18 var det vanlig resturang. Men det gick jättebra. Killen jag gick tillsammans med var jättesnäll och duktig.
Sen fick jag stå lite i kassan och göra kaffe, det gick också jättebra :)
 
I helgen är jag ledig och ska iväg och få lite gjort. Måste sy in min shorta lite, så jag måste ut och leta efter en skräddare, ingen aning om det finns nån i solna centrum. 
Ikväll ska vi på födelsedagsfirande, min kusins kille fyller år så vi ska fira honom.
 
Jag kikar nog in innan födelsedagsfirandet! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback