13 Januari

Idag har det varit fullt upp. Kusindottern Isabella döptes. Det var jättefin och jättebra. Isabella var jätteglad under hela cermonin. Till skillnad mot grekiska dop där barnen oftas skriker och gråter sej hesa så var det lugnt och roligt att se. Hon pratade på där framme med präsen och plaskade i vattnet, hahaha!
 
Tyvärr blev det inga bilder, bara lite filmer och det vet jag fortfarande inte hur man lägger in här. Tråkigt.
Det var mycket folk, närmare 80 personer. Så det var fullt hus när vi samlades hemma efter kyrkan. Men det var jättemysigt. Alla hade roligt! Vi kom hem för en stund sen och nu är jag heeelt slut. 
 
Förhoppningsvis får jag veta om jag ska börja jobba i dagarna också. Äntligen :) Även fast jag mest av allt bara skulle vilja åka iväg till värmen nu så ska det bli skönt att få börja jobba. Jag har gått hemma på för länge nu.
 
 
 
Och så drömmer vi oss bort..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback