12 Januari

God morgon! 
Skulle gissa att dom flesta fortfarnade ligger och sover, jag har legat och vridit på mej sen kl 9 så det var dags att gå upp. Känns som att jag varit vaken hela natten, ni vet när man tror att man inte drömt nånting. Då brukar det kännas som att jag inte sovit nånting.
 
I morgon ska min älskade kusindotter döpas, och jag har fått panik över mitt hår. Min lugg är fortfarande för lång, utväxten börjar bli gräslig och jag vet bara inte vad jag ska göra med det. Hahaha tur att det är inne me Ombre-looken, ser nästan ut som det snart. I veckan blir det att ta tag i mitt problem.
 
Herregud, kan det inte vara sol i en dag?! En dag! Så trött på att vakna upp till det mörka, gråa molntäcket. Jag blir trött innan jag ens hunnit vakna till..tragiskt!
Vänd nu, väääääänd... kom sommar, kooooom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback