10 Januari

Jag har fortfarande jätteont i halsen efter gastroskopin. Det gör ont ända upp i örat nu, är det normalt? Jag kanske ska ringa till vårdcentralen och fråga. Det gör ont som om jag har halsfluss när jag sväljer. 
 
Ja vad kan man säga mer? Att jag känt mej väldigt nere dom här dagarna har ingen missat. Sen börjar jag bli paranoid också haha. Men jag gissar att det blir så när man är ifrån varandra en längre tid. Man börjar få för sej saker. Blir mer frustrerad över saker som man annars inte skulle bry sej om.
Kan inte rå för det och försöker att dölja frustrationen och irritationen, men ibland går det verkligen inte. Troligtvis känner han likadant, jag glömmer lätt bort att han jag faktiskt är långt borta för honom med. Det är inte bara jag som är utan honom, han är faktiskt utan mej också..
 

Jag skulle behöva komma iväg och titta efter en tröja jag såg för några dagar sen. Men jag har inte större lust när jag tittar ut. Det snöar små små mini korn och mycket, och det är irriterande. Eftersom att det blåser också så åker det rakt i ansiktet.  Jag får se hur jag gör, det kanske slutar snöa lite senare om jag har tur :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback