2 augusti

God morgon!
Snacka om att jag blivit en latmask sen jag kom ner till Grekland. Sovit till 11 - 12 vaaaarje dag. Men det är underbart, ska inte klaga.
Varmt som sjutton är det igen, kände det direkt när jag öppnade balkongdörren. Vi sover nämligen med air condition på kvällarna för annars går det absolut inte att sova.

Igår var vi ute på stan på kvällen, jag tittade efter en klänning till ett bröllop vi ska på i slutet på månaden. Hittade ingen klänning men en jättefin väska. Typiskt att man alltid ska hitta massa annat!
Sen tog vi en drink bland allt folk, sikt vad folk det är här nu. Knappt hört nån svenska men mycket norrmän, engelsmän..

Idag ska jag troligtvis pallra mej ner till stranden. Det blir ingen siperstrand när jag går ensam för dom stränderna ligger längre bort, men det gör mej ingenting idag. Bara jag får svalka mej lite.

I morgon åker jag till Ioannina över helgen, pappa åker hem på måndag så jag vill hinna träffa honom. Men sen är min kusin med familj där också så det ska bli kul att komma iväg på en liten tjejrunda, bara vi två!

Nu ska jag äta frukost, idag blir det nog inte att sitta på balkongen däremot för värmen är olidlig.
Ha en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback