1 augusti !

 
Hej hej! Oh nu var det ett riktigt bra tag sen jag skrev. Sommaren är ju nästan över. Men bara nästan!
 
Jag har inte haft nån dator, det har jag fortfarande inte pga virus... Stackars min lilla dator haha. Men jag ska lämna in den i morgon har jag beförbund för det är väldigt jobbigatt högra vissa saker på mobilen. Visst Facebook och instagram går väl bra men blogg och mail föredrar jag att ta via datorn.
 
Jag blev väldigt förvånad över att se att jag fortfarande har besökare, självklart på ett bra sätt. Vad har ni ägnat er åt under sommaren?
Jag är fortfarande kvar i Grekland, på corfu för att vara mer exakt medan troligtvis kommer jag att komma hem efter sommaren.. 
Ett himla fabblande hit och dit tänker nu nu, ja jag vet, tjafs säger detsamma. Men jag var tvungen att prova på ö-livet... Tyvärr så är det lite knapert med jobb här just nu och jag var tvungen att sätta mej ner och tänka på mitt liv.
Jag vill så mycket mer än det här, kanske en vacker dag kommer dagen här det här livet kan ge mej mer, men just nu går det inte.
Sad but true!
 
Jag kikar in lite senare igen, det är så jobbigt att skriva med mobilen och alla dessa störande ord som ändras hela tiden!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Matilda säger:

Varför bloggar du aldrig längre, jag vill ha mer uppdateringar! :) Har du och din kille gjort slut? Är det därför du ska flytta hem igen? Du lägger upp så sorgsna låtar och texter på din facebook på senaste tiden :/ Man börjar ju spekulera när man inte ser något på bloggen längre, hoppas det inte är så iaf!

Svar: Heej! Vad roligt att du fortfarande kikar in trotts min usla uppdatering. Jag ska ta tag i bloggen pa riktigt nu igen. Har inte haft nagon blogg lust och faktiskt inte haft nagonting att blogga om har jag tyckt.Men nu ska jag forsoka fiska upp min inspiration igen :)
Hoppas du fortsatter titta in hos mej.
Kram!
Konstantina

2013-10-15 | 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback