30 April

Helt sjukt vad tiden går. Idag är sista dagen i april,  nu är det vår på riktigt. Nja, kanske inte om man tittar ut idag. Men tydligen ska det bli bättre i morgon. Men sålänge jag kan minnas så har det alltid varit dåligt väder på valborg.
Lite typiskt.
 
I natt har jag vaknat massa gånger av att katten har attackerat mina fötter. Antagligen har jag legat och viftat med fötterna, hahah. Men man får en liten hjärtattack när han från ingenstans hoppar upp i sängen och ska busa.
Under dagen igår så skulle han ligga PÅ tangentbordet, vet inte om det är för att datorn är varm han gillar att ligga på den. Ja, han är lite knäpp ibland! 
 
Min magkatarr har tagit kål på mej den senaste tiden. Det är sååå jobbigt med det ständiga illamåendet. Jag tror inte det gått en ända dag sen jag kom hem den 14 april som jag inte mått dåligt. Att jag stressar upp mej inför greklandsresan gör ju inte saken bättre heller. Min dolda stress och oro är nog boven i dramat.
Inte långt kvar nu, vad var det jag räknade till igår? 35 dagar!!! Det är ingenting, om dagarna fortsätter flyga förbi som dom gjort hittills.
 
Förresten, nån mer än jag som längtar till Beyonce release den 7/5? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback