21 April

Hoola! God morgon!
Ja, nu har det blivit ännu svårare att sova på morgonen, när klockan är 8 är det ljuuuuuuust :) Underbart!
Och molnfritt på det, äntligen. Men man ska inte säga för mycket för rätt som det är kommer väl en vindpust och för med sej moln..
 
Snart är april slut och då är det bara maj som ska passera! Räknar inte dom fyra dagarna i juni, då kommer jag ha fullt upp. Har inte riktigt förstått att det bara är en månad kvar ungefär.. det ända jag tänker på är att det ska gå fort.
Men samtidigt känns det lite jobbigt, då lämnar jag ju alla här - igen. Önskar jag kunde packa med mej alla!
 
Tittar på nyhetsmorgon som gästas av Kristian Gidlund. Han bloggar om sitt liv med obotlig cancer. http://ikroppenmin.blogspot.se Jättehemskt, han är så ung och vill göra så mycket. Han skriver jättebra, man känner verkligen hans vilja och styrka i hans texter. Han pratar mycket om döden och skriver väldigt ärligt och öppet om sina känslor och funderingar. 
Han har skrivit en bok som precis kommit ut, den måste jag verkligen läsa.
 
Nu har det tagit nästan en halvtimme att skriva det här inlägget på några rader, haha. Helt fast i nyhetsmorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback