1 April

I lördags var jag och såg en grekisk artist, Peggy Zina. Hon är sååå bra.. har sett henne tidigare i grekland. Men då är det på mycket större scen och med mycket mer folk. Men nu blev det så mycket mer "personligt". Bilder togs tillsammans med henne, hon gick runt till borden och sjöng med publiken. Riktigt bra!
Det var i hallunda, så det var en bit att åka men snälla pappa körde oss dit och hämtade oss. Annars hade det varit lite knepigt att komma hem den tiden och taxi kostar ju några hundra..
 
I morgon ska jag äntligen fixa mina naglar och på torsdag smäller det. Jobbigt bara att jag ska mellanlanda i några timmar. Man vill ju bara komma fraaaam! Plus att jag är riktigt flygrädd.. fy sjutton alltså. Hoppas på bra väder på torsdag iaf..
 
 
 
 
 
Verkligen ett minne för livet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback