What a night

Nu har jag precis tvattat bort mitt ackliga smink som jag haft i 10 timmar. Det ar ett av det varsta jag vet, att ha samma smink sa manga timmar. Kanns kladdigt och ackligt. Uek!
Jag hade ratt, det var en riktig kaosdag pa jobbet. Halv 2 kom jag ifran idag. Inte daligt. Men mina knan gav upp redan vid 22. Aj aj sager jag bara.
Undra hur manga personer som kommer och gar pa dom timmarna jag jobbar? Minst 1000 och da menar jag verkligen det.

I morgon jobbar jag 11 - 15 och sen 18 -22 igen. Vi har ett sant pass en gang i veckan. Sa jag maste satta vackarklocka nu, inte glomma det.

Jag hann inte ga in och kopa en ny sladd till mobilen idag heller men i morgon SKA jag gora det. Jag blir sjalv uttrakad av att lasa utan bilder. Det ar trakigt med bara massa text. Sa det ar prio ett i morgon, lovar!

I brist pa annat far ni en bild pa moi.
Och med det sager jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback