Sweet dreams

Vet ni vad jag verkligen skulle vilja ha nu? Godis! Det ar nanting jag verkligen saknar har. Att bara kunna springa ner till vilken affar som helst och kopa losvikts godis. Tur att det gar att hitta vissa haribo pasar iallafall.

Pratade med mamma pa skype for ett tag sen, himla tur att det finns. Da kan man ju nastan ata middag tillsammans varje dag. Om man gillar att sitta med laptopen pa bordet sa gar det ju alltid ;) nice.

Onskar jag orkade pallra mej upp ur sangen och  tvatta haret men det gor jag tyvarr inte sa det far bli imorgon.... maste verkligen i morgon! Lovar mej sjalv....

Sa nu har jag lovat mej sjalv! Duktig jag ar.

Aaah snart borjar cold case. Alskar verkligen kriminalserier. Nar jag var liten ville jag bli som dom i CSI. Haha I wish! Jag gick ut gymnasiet med ig i bade naturkunskap och matte..sa njae det ar nog inte riktigt min grej anda. Men pa tv ser det ju latt och roligt ut. Jag for noja mej med det.

Gud vad jag ar hungrig!!!!! Men jag ar sa laaaaaaat... :( det kommer inte finnas nanting gott och laga nagot kommer inte pa fragan, jag orkar inte ens rosta en macka just nu. Sa lat ar jag nu hahahahaha.

Herregud skarning skarpning

 

Okej nu reser jag mej...1,2.....3

Natti natti!


Kommentarer
Christian säger:

Du din late... nej, bra jobbat!!

2012-02-21 | 00:01:55
Konstantina säger:

Man tackar tackar Christian! ;)

2012-02-21 | 01:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback