Sladd!

Japp! Antligen funkar det att lagga in bilder fran mobilen i datorn. Nu j*vlar!
Inte for att jag hunnit ta nagra bilder, 2 stycken pa min kofta fran jobbet. Det kan val vara intressant?



Nu har jag precis malat mina tanaglar, rosa. Hade latit som andas alldeles for lange nu sa det var dags.
Lite matta far det anda vara.
Sa vad gor ni denna lordagskvall? Sjalv ska jag snart sova for i morgon jobbar jag tidigt. 8 - 16!!!

Det har varit jattefint vader har i 2 dagar nu, nastan 20 grader. Underbart! Men i morgon ska tempen tydligen sjunka igen.. skont sa lange det varade iallafall. Men a andra sidan borde det borja ga mot lite varmare tider snart. Gud vad jag alskar sommaren.

I morgon ar det som sagt halloween/valborg har, ah det kommer vara varldens liv. Det har kants av idag ocksa, sjukt mycket folk. Bade pa jobbet men allmant ute pa gatorna med.
Juste jag kopte aldrig nanting att kla ut mej till, jag kanner mej inte riktigt sa insatt i det hela. Jag far ga ut och vara mej sjalv helt enkelt, haha lite boring av mej kanske.

Nikos har gatt ivag till jobbet sa nu ar det bara jag och nikos vovve hemma. Ska faktiskt ta en avslappnande dusch och hoppa i sang. Vi hores i morgon horrni!

Goooodnight!

Kommentarer
Christian säger:

+20 grader?!! Stirrar ut genom fönstret på all den snö vi har och suckar tungt...

2012-02-26 | 11:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback