help!

Okej nu har jag lyckats fa in nan slags design, fraga mej inte hur jag gjorde. Men ar man envis sa ar man. MEN jag fattar inte hur man far till profilbilden? Jag laddar upp som vanligt men det kommer liksom aldrig nan bild. Jag ar val anda inte en streckgubbe iallafall? :(

AAAH! varfor kan jag inte vara lite mer into it liksom haha..

Till nagot helt annat, vilket himla daligt vader det ar idag. Mulet och gratt. Har inte varit ute pa en vecka, jag har haft influensa. Hog feber, hosta snuva ja hela koret.
En annan grej som stor mej ar att jag inte har alla svenska bokstaver pa datorn vilket gor att inlaggen ser helt..ja jag vet inte men fult ut? Kanske borde kopa en laptop i sverige nasta gang jag aker hem.

Aka hem en svang kanske jag ocksa borde, har bott hemma hos Nikos (pojkvannen) sen jag blev sjuk. Vem vill vara ensam nar man ar sjuk? Mest av allt skulle jag vilja vara hos mamma men gar det inte far man lana nan annans ;) haha nej vad skumt!

Nej, time to eat!



en bild pa mej och min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback