29 februari

Godmorgon! :) har sitter jag och ater frukost, bestaende av en chokladmunk och juice!



Ska strax springa upp till mataffaren och kopa pasta till lunch. Tankte gora en rod sas med oliver och vitvin. Supergott och enkelt.
Ska hanga det sista av tvatten ocksa, gud vad jag hade smutstvatt. Jobbigt nar man inte har nanstans att hanga kladerna ocksa. 3 element racker inte. Sa jag fick ta in tvattstallningen som jag har utomhus, tvatta av den och stalla den vid elementet. Dar far det plats! :) supersmart.. fast den tar plats.

Okej, forra veckan hade vi 20 plusgrader och i morse nar jag gick upp..SNO! Herregud vilka vaderforandringar. Iskallt ar det ute ocksa.



nu ser man inte sa bra eftersom att jag har tagit bilden innanfor fonstret med myggnatet dessutom haha!

Igar jobbade jag 8 - 16, helt dott var det ute den tiden pa morgonen.
Inte en manniska sa langt ogat nadde, hahaha!

  

Ska kila upp till mataffaren nu!

 
Update! min lilla moppe har blivit en snogubbe moppe hihi!


Kommentarer
NK säger:

Har du moppe? Cooooooolt!

Det skulle jag aldrig tro om dig, tog du ditt körtkort också?

2012-02-29 | 13:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback