24 februari

Heej! Tankte skriva godmorgon men det ar lite sent for det. Det blev ingen tidigt pigg morgon, jag resnt ut sagt tvingade mej upp ur sangen kvart i 1. Traningsvark har jag i mina ben ocksa, haha det gor sa ont kan knappt stracka pa mej.

Igar var det mer att gora pa jobbet an i forrigar. Och idag fredag kan jag tanka mej annu mer ;/ fy sager jag bara.
Fram och tillbaka minst 100 ganger till varje bord. Vet inte hur mycket man svar inom sej pa ett 8 timmars pass. Men vad kan man gora det ar bara att klistra fast ett leende och ja..le och vara trevlig! :P

Idag jobbar jag 16 - 00 igen sa jag har borjar att gora mej i ordning sakta men sakert. Ska hinna ata nanting ocksa. Far ha samma shorta pa mej som igar, hann inte tvatta en maskin igar nar jag kom hem. Jag var alldeles for trott. Om nan undrar sa kan jag lagga till att vi jobbar i svarta klader. Med cafet's namnlogga pa. "Motley". Trakigt med svart men det mest praktiska.

I helgen ar det halloween i grekland, da klar man ut sej pa kvallen och gar runt till olika stallen dar dom eldar. Det ar som halloween och valborg i ett kan man saga. Och sen gar man saklart ut och festar senare. Mer eller mindre livat fran stad till stad.Det brukar vara valdigt lyckat. Alla gar verkligen all in i utkladseln. Skitkul!
Synd bara att jag inte hunnit kopa nanting an, far forsoka trycka in det pa mitt schema i morgon.

Jag maste verkligen fixa min mobilsladd sa jag kan lagga in bilder. Haller med om att det ar trakigt med bara massa text!

Have a nice day.

Kommentarer
Natta säger:

Kan du inte lägga upp mer bilder till varje inlägg på vad du gör. Blir roligare att läsa då.. kram

2012-02-24 | 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback