21 februari

God morgon! Nu har jag tagit en san dar supersovmorgon igen. Men det ar ju sa underbart!
Sista lediga dagen pa 10 dagar nu, sa det galler att ta vara pa dagen.
Idag ar det rod dag har nere sa alla affarer ar stangda, nagonting som stor mej nagot otroligt.

Maste tvatta haret och platta till det lite nu nar jag faktiskt har all tid i varlden. Annars kanske jag springer till frissan i morgon innan jobbet. Ja, det ar min grej liksom. Jag gar till frisoren 1 - 2 ganger i veckan och fixar haret. Men det ar mycket billigare an i sverige och det ar helt klart vart det.
Haller mycket battre och ser mycket battre ut :) ! Aven om Nikos tycker att jag likabra kan gora det sjalv och sluta lata mej. Nej du, Im worth it! ;)

Magen kurrar ocksa och saklart har jag inte varit och kopt brod och den har tiden lar det ju inte finnas mycket kvar att hanga i julgranen. Jag som skulle ta tag i att borja ata stadig frukost. Happ, far borja med det i morgon istallet.

Dags att kliva ur sangen och fa lite saker gjort. Sortera rakningarna kan ju vara nanting att borja med. Det later ju roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback