Långsam

Idag har jag varit riktigt seg. Suttit och slappat framför datorn, busat lite min stand by pojkvän, min mys kisse Zorro. Stackarn går runt och tittar efter Nikos fortfarande. Det roliga är att han inte har gått in en ända gång i vårt sovrum sen han åkte. Även fast dörren står öppen.. ja, han kanske också saknar honom!
 
Nu har jag precis sminkat mig lite, hade tänkt att inte göra det egentligen men så blir det oftast att jag gör det iallafall. Tänker "men jag har lite puder så slipper jag se så blek ut", och sen blir det "men ögonbrynen kanske ska fyllas i lite också". Så har jag kladdat på det kan jag lika gärna kladda på lite mascara också. Och så vips! Nytt ansikte haha.
 
Jag har funderat och kommit fram till att jag postar mina papper. Jag orkar verkligen inte gå ända bort till kontoret. Mamma tyckte likadant så jag får hoppas på att jag inte har otur och att det kommer bort på vägen. 
Så nu ska jag springa ner och köpa ett stort kyvert och posta det innan kl 18.00.
 
Oj vilket intressant inlägg! Så kan det gå.
 
Lägger in en instagram bild från i förrigår,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback