9 April

Yes I know! Urusel uppdatering. Herregud jag har ju inte skrivit nanting sen jag landande i stockholm.
Har hunnit vara tillbaka i en manad ocksa. Nej nu far jag ta och rycka upp mej.

Nar jag var hemma i 10 dagar forstod jag hur mycket jag verkligen saknar och langtar tillbaka. Samtidigt som jag vet att jag har mycket battre forutsattningar hemma i sverige. Med jobb och sant. For hur lange kan och vill man springa runt som en galning och servera? Tungt och jobbigt.
Sa ja, efter sommare bar det av till svealand igen. Skont men samtidigt jobbigt.
jag har ju faktiskt ett liv har nere, att lamna allt.. det kommer bli jattejobbigt.
Kan tala om att det var ett jobbigt beslut aven fast jag visste att det nandag skulle bli sa.

Nikos foljer med pa semester for att "lara kanna" sverige lite och sen far vi se hur det blir.

Nog om det!

Idag ar det jattedaligt vader, regnar och ar kallt. Man kan tro att vintern just kommit. Sjukt trakigt. Tur att jag jobbar hela dagen iaf. Hatar att sitta instagd pa jobbet med stralande sol och 25 grader hahaha!

Ska borja gora mej iordning faktiskt.

Lovar att ta tag i bloggen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback