21 april

Heej! Fy sjutton vad det har regnat dom har dagarna. Speciellt igar. Helt sjukt. Var ute med nagra fran jobbet efter att vi slutat pa kvallen och nar vi gick fran jobbet var vadret normalt. Vindstilla och inget regn.
Nar vi satt oss pa ett stalle tittar vi ut efter nan halvtimme, storm och onormalt mycket regn.
vi lyckades iallafall ta oss darifran och som tur var hade killarna bil!

Idag ar jag ledig och i 3 dagar framat. SKONT!  Det har varit tva jobbiga veckor. Med pasken och skolloven. Mycket att gora. Nasta vecka blir forhoppningsvis lugnare :)

Ska snart upp till lagenheten och borja kora ner lite saker till min farmor dar jag ska bo under sommaren. Det far bli lite i taget. Mycket klader, smasaker och sa ska man ju fa allt att fa plats dar i ETT rum ocksa. Good luck liksom!

Kul att min familj borjar komma ner nu igen. I slutet av maj kommer farbror och slutet av juni kommer pappa <3
Sen aker jag antagligen upp till sverige tillsammans med dom.
Kanns valdigt konstig, har inte riktigt forstatt det an. Att jag inte kommer tillbaka, eller tillbaka kommer jag ju men inte pa samma satt. Det blir som forr, pa sommrarna. :/ blandade kanslor.

 

Jag alskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback