11 April

God morgon! Snacka om att jag har sovit manga timmar. Eller njae egentligen inte minns att jag vaknade mitt i natten och lag och vred mej ett par timmar. Jobbigt!

Har iallafall dragit upp rullgardingen och sett att vadret ar urdaligt igen. Molningt och kallt! Och massa sno uppe i bergen igen!!!!! Nej, inte okej. For 2 veckor sen var det 25 grader och sol..

Jobbar 16 - 00 idag igen och sen blir det 2 dagar ledigt. Ska upp till lagenheten och borja packa mina saker. Jag har gjort mej av med alla mina mobler. Jag hade verkligen tur med det, en tjej pa jobbet har precis hyrt eget och behovde ALLT nytt. Sa hon kopte det av mej.
Har inte varit uppe i lagenheten sen i forrigar, kommer kannas sjukt konstig att komma in till en tom lagenhet.
Jag har lite separationsangest i allmanhet, haha.

Idag firar jag och nikos 3 ar tillsammans, tiden gar sa himla fort.. grattis till oss! :)

Dags for lite frukost nu, aven om det egentligen ar lunchtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback